Visitor registration Module
Met behulp van de Backoffice module VRM (Visitor Registration Module), wordt het bezoek ingevoerd:

Het uitnodigen van bezoek gebeurd in de backoffice applicatie, waarbij een werknemer de begin en einddatum van het bezoek invoert, het emailadres van de bezoeker en de naam van diegene die het bezoek ontvangt.
Het systeem stuurt automatisch een eMail bericht naar de genodigde, waarin een URL is opgenomen naar de frontoffice applicatie.
Via deze link kan de genodigde in de frontoffice van de VRM module aanvullende gegevens invullen zoals bijvoorbeeld aanvullende NAW gegevens, het kenteken van het eventuele voertuig waarmee het bezoek zal worden afgelegd.
Nadat deze gegevens worden verzonden naar de backoffice applicatie via “verwerk” wordt de afspraak automatisch in Outlook van de bezoeker gezet.
Degene die de uitnodiging heeft geïnitieerd krijgt een mail dat de gegevens van de afspraak zijn bijgewerkt. Hij logt op de VRM module in en bekijkt de aanvullende gegevens. Nadat deze worden verwerkt wordt de afspraak vastgelegd.